مدیرعامل توسعه نیشکر در نخستین نشست با مدیران صنعت نیشکر؛ عبور از چالش‌ها با هم‌افزایی و همدلی محقق می‌شود/خیز بلند توسعه نیشکر برای افزایش بهره‌وری تولید

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در نخستین نشست با مدیران عامل کشت‌وصنعت‌ها و شرکت‌های تابعه، ضمن تبیین رویکردها و نقشه راه مدیریتی، بر ضرورت ارتقای در بهره‌وری تأکید کرد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این نشست روز شنبه، دوم خردادماه، باهدف شناخت ظرفیت‌ها، بررسی چالش‌ها و تقویت هم‌افزایی درون‌سازمانی…

ادامه مطلب

مدیرعامل توسعه نیشکر در نخستین نشست مدیران عامل شرکت‌های تابعه عنوان کرد: تأکید بر افزایش بهره‌وری و شفافیت و انضباط مالی در سال جدید

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن با اشاره به شرایط حساس کشور در جنگ تحمیلی سوم، بیان کرد: همه ما در مجموعه توسعه نیشکر به‌عنوان مرزداران تولید وظیفه‌ای جهادی بر عهده داریم و آن حضور مستمر در سنگر تولید است. انتظار می‌رود مدیران شرکت‌ها با جدیت و پیگیری شبانه‌روزی امور، از هرگونه آسیب…

ادامه مطلب