مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی: ارتقای رفاه و معیشت کارکنان اولویت نخست است/به‌جای شعار، باید در عمل به نیروی انسانی توجه شود

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در نخستین نشست با مدیران عامل کشت‌وصنعت‌ها و شرکت‌های تابعه، نیروی انسانی ۲۶ هزارنفری این مجموعه را ارزشمندترین سرمایه شرکت دانست و بر ضرورت قرارگرفتن حقوق و رفاهیات کارکنان در صدر برنامه‌های اجرایی تأکید کرد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این نشست که…

ادامه مطلب